A céges bulikultúra egyik elengedhetetlen állomása a halloween party, amit lehet szeretni és utálni, de ami a legfontosabb – lehet ez környezetbarát és élvezetes esemény egyszerre.
Tollak, bögrék, füzetek, baseball sapkák és márkázott autóillatosítók - ha ezek közül legalább egy neked is megbújik az otthonodban, beesve két fiók közé, porosan és elfeledve, akkor tudod, mennyire feleslegesek a céges ajándékok. Vagy mégsem azok?
A fenntarthatóság nem csupán lehetőség, hanem kötelesség a jövő generációi iránt. Az UpSolut Upcycling Ügynökség úttörő kezdeményezést indít Kreatív Kezek – Zöld Szívek néven, hogy a vállalatok aktívan hozzájárulhassanak az óvodai és iskolai környezettudatos neveléshez! Csatlakozz kezdeményezésünkhöz és támogasd az ovi-sulis upcycling workshopokat! Vállalatod számára nemcsak marketingértéket jelent, hanem aktív szerepet vállalhatsz a jövő nemzedékének szemléletformálásában.
Nem kérdés, a vállalkozások esetében elengedhetetlen, hogy valamilyen módon kitűnjenek a piaci szereplők közül. Igaz ez akkor is, ha partnerajándékokról, termékgyártásról vagy rendezvényszervezésről van szó. Ezekre a részletekre is érdemes figyelmet fordítani a siker érdekében. Az egyedi, környezetbarát ajándékok nemcsak emlékezetessé teszik a cégedet, hanem a fenntarthatóság iránti elkötelezettséget is tökéletesen tükrözik. Tipp: mielőtt belevágnál az új ajándékok beszerzésébe, már az ötletelésnél vedd számításba az upcycling megoldásokat is.
Az etikus kampányok nemcsak az üzleti célokat szolgálják, hanem hozzájárulnak a társadalom vagy a környezet jobbá tételéhez is. Nem a termékek és szolgáltatások értékesítését jutalmazza, hanem környezetvédelmi szempontból a zöld magatartást. Emellett erőteljes hatással bír a fogyasztók zöld szemléletformálására. A fenntarthatóság egyre fontosabbá válik a vásárlók számára is, így a zöld kampányokkal nemcsak a környezetünket védjük, de márkánk hitelességét és vonzerejét is erősíthetjük.
Június 24-én ünnepeltük az upcycling világnapját. Az újrahasznosításét, amely során az eredeti terméknél értékesebbet hozunk létre. Mivel a világ változásai egyre több okos és környezetvédő megoldást követelnek tőlünk, kreatív és tudatos vásárlóktól és szolgáltatóktól.
Az upcycling, vagyis a kreatív újrahasznosítás egyre népszerűbbé válik világszerte. Ez a folyamat nem csupán a hulladék csökkentésére törekszik, hanem arra is, hogy új értéket adjon a már meglévő anyagoknak, amelyek egyébként a szemétlerakókban végeznék.
A HighVibes fenntartahtó rendezvényszerzező cég a Kollab-ot választotta a március 27-ei GreenGen Meetup helyszíneként, és nem véletlenül: egy olyan friss, kreatív térbe invitálták a vendégeket, ami azt a gondolkodásmódot jellemzi, ami meghatározza majd a jövő márkáit és márkaépítőit.