Upcycling blogunk

A legendás magyar fagyipor, ami betonkeverővel készült

Bemutatunk egy hihetetlen történettel indító céget, akik már a kezdetektől upcycle szemlélettel vállalkoztak, pedig akkor 1986-ot írtunk. A mai napig vannak fenntartható törekvéseik, ami ismert márkaként más cégeknek is iránymutató.

Elolvasom

További cikkeink

céges ajándék - a 6R modell

Így lehet fenntartható egy céges ajándék - a 6R modell

‍Tollak, bögrék, füzetek, baseball sapkák és márkázott autóillatosítók - ha ezek közül legalább egy neked is megbújik az otthonodban, beesve két fiók közé, porosan és elfeledve, akkor tudod, mennyire feleslegesek a céges ajándékok. Vagy mégsem azok?

Elolvasom
Kreatív kezek, zöld szívek - ovisulis kampány

KREATÍV KEZEK, ZÖLD SZÍVEK KAMPÁNY - Légy a környezettudatos nevelés úttörője!

A fenntarthatóság nem csupán lehetőség, hanem kötelesség a jövő generációi iránt. Az UpSolut Upcycling Ügynökség úttörő kezdeményezést indít Kreatív Kezek – Zöld Szívek néven, hogy a vállalatok aktívan hozzájárulhassanak az óvodai és iskolai környezettudatos neveléshez! Csatlakozz kezdeményezésünkhöz és támogasd az ovi-sulis upcycling workshopokat! Vállalatod számára nemcsak marketingértéket jelent, hanem aktív szerepet vállalhatsz a jövő nemzedékének szemléletformálásában.

Elolvasom
Egyedi ajándék és termékfejlesztés

Innovatív megoldások rendezvényekre vagy ügyfélajándéknak az upcycling jegyében

Nem kérdés, a vállalkozások esetében elengedhetetlen, hogy valamilyen módon kitűnjenek a piaci szereplők közül. Igaz ez akkor is, ha partnerajándékokról, termékgyártásról vagy rendezvényszervezésről van szó. Ezekre a részletekre is érdemes figyelmet fordítani a siker érdekében. Az egyedi, környezetbarát ajándékok nemcsak emlékezetessé teszik a cégedet, hanem a fenntarthatóság iránti elkötelezettséget is tökéletesen tükrözik. Tipp: mielőtt belevágnál az új ajándékok beszerzésébe, már az ötletelésnél vedd számításba az upcycling megoldásokat is.

Elolvasom
Etikus marketingkampányok

Etikus marketing kampányok - az upcycling jegyében

Az etikus kampányok nemcsak az üzleti célokat szolgálják, hanem hozzájárulnak a társadalom vagy a környezet jobbá tételéhez is. Nem a termékek és szolgáltatások értékesítését jutalmazza, hanem környezetvédelmi szempontból a zöld magatartást. Emellett erőteljes hatással bír a fogyasztók zöld szemléletformálására. A fenntarthatóság egyre fontosabbá válik a vásárlók számára is, így a zöld kampányokkal nemcsak a környezetünket védjük, de márkánk hitelességét és vonzerejét is erősíthetjük.

Elolvasom
Károly kirlály és az upcycling

KÁROLY KIRÁLY ÉS AZ UPCYCLING

A Windsori kastély és a Buckingham-palota régi királyi függönyeinek divatos kimonóvá alakítása a kreativitás, az innováció, és ami a legfontosabb, a fenntarthatóság bizonyítéka.

Elolvasom
Júni. 24., az Újrahasznosítás Világnapja

Júni. 24., az Újrahasznosítás Világnapja: mi is az az upcycling, és miért jó Neked?

Június 24-én ünnepeltük az upcycling világnapját. Az újrahasznosításét, amely során az eredeti terméknél értékesebbet hozunk létre. Mivel a világ változásai egyre több okos és környezetvédő megoldást követelnek tőlünk, kreatív és tudatos vásárlóktól és szolgáltatóktól.

Elolvasom
Upcycling lehetőségei

Az Upcycling jelentősége és kreatív lehetőségei

Az upcycling, vagyis a kreatív újrahasznosítás egyre népszerűbbé válik világszerte. Ez a folyamat nem csupán a hulladék csökkentésére törekszik, hanem arra is, hogy új értéket adjon a már meglévő anyagoknak, amelyek egyébként a szemétlerakókban végeznék.

Elolvasom
Dr. Kelen és a Bánkitó Fesztivál együttműködése

Upcycling a marketingben – Dr. Kelen és a Bánkitó Fesztivál együttműködése

Ez az esettanulmány a Dr. Kelen cég és a Bánkitó Fesztivál közötti együttműködést mutatja be, amely során a cég kidobásra szánt molinóit ülőpárnák készítésére használtuk fel a fesztivál színházterébe.

Elolvasom
Upsolut a HighVibes eseményén

Upsolut wokshop a Kollab-ban a HighVibes-szal - esettanulmány

A HighVibes fenntartahtó rendezvényszerzező cég a Kollab-ot választotta a március 27-ei GreenGen Meetup helyszíneként, és nem véletlenül: egy olyan friss, kreatív térbe invitálták a vendégeket, ami azt a gondolkodásmódot jellemzi, ami meghatározza majd a jövő márkáit és márkaépítőit.

Elolvasom