Upsolut wokshop a Kollab-ban a HighVibes-szal - esettanulmány
A HighVibes fenntartahtó rendezvényszerzező cég a Kollab-ot választotta a március 27-ei GreenGen Meetup helyszíneként, és nem véletlenül: egy olyan friss, kreatív térbe invitálták a vendégeket, ami azt a gondolkodásmódot jellemzi, ami meghatározza majd a jövő márkáit és márkaépítőit.
Mi a HV?
A HighVibes emberközpontú rendezvényeket szervez, fenntarthatóan. Eseményein úgy helyezi előtérbe a vendégélményt, hogy nem károsítja a bolygót.
Mi az a Kollab?
A Kollab a kortárs kultúra, design, a tudomány, a business és a technológia tudásterületeit integráló, befogadó köztér. Délelőtt co-working és kávézó, délután kultúrhely és snack bár, este bár és lazuló hely.
Mit csináltunk ott és hogyan kapcsolódik a HighVibes és a Kollab?
A HighVibes fenntartahtó rendezvényszerzező cég a Kollab-ot választotta a március 27-ei GreenGen Meetup helyszíneként, és nem véletlenül: egy olyan friss, kreatív térbe invitálták a vendégeket, ami azt a gondolkodásmódot jellemzi, ami meghatározza majd a jövő márkáit és márkaépítőit.
Az EY, az E.ON, a WWF és a HighVibes kommunikációs szakemberei beszélgettek és adták át tudásukat, tapasztalatukat a fenntartható márkakommunikáció különböző elemeiről.
Erre az eseményre kaptunk mi is meghívást, ahol a résztvevőknek lehetősége nyílt második életet adni a kidobásra váró papírnak, egy maja hajtogatási technikával. A workshop keretében minden érdeklődő szerethető tárgyakat készíthetett, hulladékból.
Ezúton is köszönjük a lehetőséget. Külön köszönet a HighVibes-nak azért hogy már az Upsolut Ügynökség indulásakor, a kezdeti fázisban is felismerték a koncepcióban rejlő lehetőséget és újra teret adtak az upcycling kultúra népszerűsítésének.
Kik voltak ott?
Junior/mid-weight marketinges vagy HR-es szakemberek vettek részt ezen a szakmai, beszélgetős délutánon a fenntartható márkaépítésről és szereztek hasznos tudást a HighVibes, a WWF Magyarország, E-ON és EY zöld szakértőitől és brand menedzsereitől.